Mareritt

God morgen! Dette blir bare ett kjapt “hei og hade” innlegg. Jeg er nemlig på vei ut dørene for å få unnagjort en masse ærender! Jeg hadde ett forferdelig mareritt i natt, så jeg var oppe flere ganger. Sist jeg så på klokka var den 3. Jeg var helt skjelven og kjente jeg ikke klarte å puste normalt. Kan jo være fordi jeg var tett i nesen, men UANSETT da.. Jeg tror på spøkelser, og de som kommer til meg og sier de ikke finnes får til svar ett stort “HAH” fra meg. Til slutt måtte jeg hente Kira for å ha henne på soverommet, da kunne jeg endelig føle meg trygg. 

Frokosten min i dag er en tallerken med deilige jordbær! Det var det jeg rakk før jeg må skynde meg avgårde. Jeg har en avtale kl.12, kl.13 og kl.14. Om jeg er stressa? 

Vi blogges senere <3

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg