Kom i gang

Ah,nå er jeg akkurat ferdig med middagen. Koteletter med potetmos og fløtesaus. Og selvfølgelig salat. For det er jo det viktigste! Nei, egentlig ikke. Jeg må nå være ærlig og si jeg trykket i meg en sjokoladebit og to etterpå. Men når man kaller det for dessert så blir det liksom greit likevel. Selv om jeg min 30 Days of Challenge egentlig har begynt! Jeg syter med å komme meg ut for å ta meg en joggetur med hunden, men jeg SKAL ut altså! Det er dag 1 på utfordringen og jeg har ikke tenkt å få en dårlig start. 

Middagen min i dag. Det var vel helst Andreas som stod for matlagingen i dag. Jeg tror ikke han har noen tro på matlagingen min. Men jeg fikk lage potetstappen da, sånn halveis. 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg