Fillenøkkel…

Hei og hopp! Fredag igjen, men denne fredagen skal jeg være på jobb frem til halv 10 i kveld. Jeg er ganske frustrert akkurat nå. Jeg har ryddet og vasket gangen i dag, alt på grunn av at jeg har rotet bort nøkkelen til låsen til sykkelen min! Jeg tenkte jeg skulle begynne å sykle på jobb nå, men jeg kan jo ikke det uten den hersens nøkkelen.. Så jeg har endevendt hele gangen, tatt i hver eneste lomme i hver eneste jakke uten tegn til den noen plass. Så er det det å huske hvor jeg hadde den sist..

Ute på tur med jenta mi i finværet

Utenom det er det ikke noe spesielt som har skjedd hos meg de siste dagene. Jeg har hatt en liten opprydning i klærne mine. Vet ikke om jeg har nevnt det? Fikk faktisk solgt (!) 3 bananesker med klær for en stund tilbake, og jeg har enda ikke gått gjennom alt jeg har. Og for ikke å snakke om sko! Jeg har jo tydeligvis altfor mye, og tror jeg kan tenke meg til at jeg ikke er den eneste jenta som kjenner seg litt igjen der! Se her da. Disse fant jeg inni kottet. Mine tidligere favorittsko.. De er utrolig gode å gå i, men som de ser ut. Jeg har likevel ikke hjerte til å hive de..enda..

Nei, nå må jeg begynne å jobbe! Vi blogges senere

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg