Meg og hunden på tur

God morgen ♡

Klokken er 11 og jeg har fått unnagjort treningen allerede! Så nå kan jeg ha god samvittighet hele dagen. Jeg er på vei for å gjøre litt ærender. Samtidig har jeg med meg hunden for å slå to fluer i en smekk. Haugesund er jo ikke så voldsomt stort, så jeg tar bussen mellom hvert ærender og så går jeg ett lite stykke med Kira. Det er veldig god trening for henne, hun som er så nervøs for alt! Jeg skal blant annet nedom sentrum, så jeg lurer litt på hvordan hun reagerer der. Etterpå har jeg en stor jobb foran meg hjemme i leiligheten. Jeg har dratt ut alle klærne mine fra klesskapet, og holder på å sortere hva jeg skal ha og hva jeg vil kaste. Jeg er så fæl med å ta vare på alt. Jeg KAN jo få bruk for det en gang!? Så nå ligger det klær ut over hele gulvet, til og med ut mot kjøkkenet. Det er så gale, at jeg blir flau. Jeg har fri de neste to dagene, så de skal gå til rydding, rydding og atter rydding. Men nå kommer bussen, så jeg og Kira er straks på vei inn mot sentrum! Vi blogges ♡

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg