Sommerplaner 2015

Hei og hopp dere! Nå nærmer sommeren seg med stormskritt, og når jeg tenker på sommer så kommer ord som ferie, festivaler, reise, sol, varme og party opp i hodet mitt. Etter at jeg var i Tyrkia i fjor for første gang har jeg fått helt dilla på arrangement og kjekt som jeg ikke vil gå glipp av. Derfor har jeg flere planer for denne sommeren som jeg vil være med på! 

________________________________________________________________________________________________

Gatebil ♦ 10-12. Juli

Jeg har ikke helt bestemt meg om jeg skal på dette arrangementet, men på en måte så frister det litt. Jeg har vært på Gatebil 3 ganger før, første gangen var i 2011. Den siste gangen jeg var der var for 2 år siden og det var kun “dagstur”. Jeg syns bilene er tøffe å se på og festene der er ville, men jeg har hørt at folk har sagt at arrangementet blir bare dårligere og dårligere for hvert år. Så det er mulig jeg heller tar meg en harrytur til Sverige istedenfor. Men jeg har det hvertfall på lista mi under “kanskje”. Jeg og Lisa har jo tross alt avtalt at vi skal ta oss en tur i Gatebil-taxien om vi reiser dit!

Countryfestivalen ♦ 22-26. Juli

 Jeg har aldri vært på denne festivalen før, og jeg har sinnsykt lyst til å oppleve det! Jeg elsker country, så det må jo passe midt i blinken for meg!

Volbeat konsert ♦ 1. August

I 2010 var jeg på min første Volbeat her i Haugesund, og det er den råeste konserten jeg noengang har vært på. Jeg husker det som om det var i går! Jeg stod helt fremme ved scenen og var helt inn i sangene de spilte. Jeg husker de snakket til meg mellom to av sangene, men jeg var så gira at jeg ikke fikk med meg hva de sa, så jeg stod bare å smilte og så sikkert ut som om jeg hadde sett en engel falle ned fra himmelen eller noe. 1 August skal de ha konsert i Danmark og jeg har en plan om å være der! 

Dette var bare noe av masse ting jeg har lyst til å gjøre. Selvfølgelig kan jeg jo ikke gjøre alt. For det første ville det blitt kjempedyrt, for det andre har jeg ikke ferie nok til å regne med å få tid til alt. I tillegg til dette har jeg veldig lyst på en harrytur til Sverige med noen venner, hvor det er blant annet bilmønstring og shopping. Og så gjerne Sommerland/Badeland, og det hadde vært helt topp om jeg fikk til en sydentur i år også! Faller disse planene på plass så blir det nok en super sommer i 2015!! Har du noen plan for sommeren?

_______________________________________________________________________________________________

Husk å sjekk ut Ukens Blogg som vant konkurransen denne gangen! Latina.blogg.no ♥ Reiselysten, lys og fin blogg med masse bilder! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg