Få det overstått

Hei dere! Jeg gleder meg til denne dagen er over, for etter jeg har kommet hjem fra jobb i kveld så har jeg nemlig langhelg. Og det skal bli utrolig deilig! Nå er jeg ute på noen ærender før jeg går på kveldsvakt. Formen er så som så. Den kommer og går hele tiden. Det ene øyeblikket føler jeg meg neeesten frisk og i det neste tror jeg at jeg skal dø. Jeg klarer nok å presse meg gjennom én dag til! Kveldsvaktene pleier å være litt roligere og mer avslappet.. Hva skal dere i dag da? 🙂

Hehe, jeg gikk forbi en leke/skateplass for ungdommer. Pass opp, denne planken er nymalt!

Det er like koslig å bli vekket av denne skjønnheten hver eneste dag ♡

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg