Sløv søndag

God søndag til dere alle! Og gratulerer til alle snille mødre på Morsdagen ♡
Jeg har hatt en fin helg med både kosekveld og Gunslingers konsert i Haugesund. Jeg fikk danset fra meg mye energi og har hatt det utrolig kjekt! I dag kjenner jeg at jeg ikke eier energi, så jeg ligger bare på sofaen og glor på Frustrerte Fruer. Nå tenkte jeg å lage en utfordring til meg selv. Jeg vil fokusere på trening, jobb og hjemmekvelder med film og god mat, så utelivet blir satt på vent i noen uker fremover, både for å spare penger og kroppen for unødvendige kalorier og med trening som bare blir waist of time.. Men hvor mange uker skal jeg sette om gangen? 4 uker? Det må være minstekravet. Kanskje 5..

Jeg fikk ikke tatt noen bilder fra Gunslingers konserten, for jeg var altfor opptatt med å danse swing (noe jeg egentlig ikke kan). Men jeg har noen fra da vi satt hos Nina og Vegard, kjekke folk som jeg ble kjent med i går.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg