WISHLIST FRA BUBBLEROOM

Det finnes så utrolig masse fint i butikkene nå. Jeg har jo tenkt at siden jeg er gravid er det ikke vits for meg å handle meg noe nytt, jeg kommer jo ikke til å passe inn i det uansett. Men det er jo kanskje litt feil å tenke sånn, synes du ikke? Selv om vi gravide kommer til å bli større over tid, så må vi kunne unne oss fine klær i mellomtiden. For tiden går jeg bare rundt i gamle klær, fordi det er “enkelt og greit” og fordi det er det jeg har i skapet. Men så føler jeg meg deretter også. Jeg føler meg sliten, selv om jeg kanskje ikke er det. Men jeg ser ustelt ut fordi jeg bare hiver på meg noen gamle filler som tilfeldigvis passer nå. Jeg har latt meg selv forfalle litt merker jeg, og det er noe jeg vil gjøre noe med. Jeg prøver å se meg om etter klær med god stretch, gjerne kjoler eller bukser i mykt stoff. Klær som jeg kan bruke selv om magen gradvis blir større.

Jeg har likevel lovet meg selv at jeg ikke skal handle noe nå før jul. Om jeg klarer å holde løftet, er ett annet spørsmål. For det første er jeg ikke helt ferdig med å kvitte meg med klær jeg allerede har, klær som jeg mest sannsynlig aldri kommer til å bruke mer. Det må vekk før det kommer inn noe nytt. For det andre må jeg tenke litt økonomisk for tiden. For det tredje kommer det sikkert masse kjekke tilbud over nyttår! Jeg har i allefall laget meg en liten ønskeliste som jeg kanskje skal investere i 2021 ♥ 

HER    HER    HER

HER    HER    HER

HER    HER    HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg