VURDERER Å SLUTTE

Greit nok, jeg har såvidt prøvd ut dette nye utseende og funksjonene til blogg.no, men jeg kjenner jeg blir veldig frustrert over hvor innviklet de har gjort ting her. Jeg kom meg ikke innpå bloggen min før nå for 30 min siden, fordi jeg hele tiden må be om nytt passord for å få logget inn. Og hva skjedde med den fine hvite og rosa basen de hadde tidligere, som var så oversiktlig og fin og lett å ha med å gjøre. Nå ser det nesten likt ut som ett avansert IT program hvor man må bruke koder på koder for å få til noe så enkelt som å logge inn! Lesertallene, hvor er de? Man må nå laste ned Google Analytics for deretter å koble det til bloggen. Har gjort det, men funker likevel ikke. Heldigvis for meg så er jeg bittelitt kjent med google analytics fra før, men man må jo nesten være en IT teknikker eller noe i den dur for i det hele tatt skjønne seg på resten av funksjonene her. Nei, please da. Gå tilbake til hvordan det var.

Det er nesten slik at jeg vurderer å slutte å blogge på blogg.no og heller “flytte” bloggen min over til NOUW eller noe. En plattform som ikke har så avanserte funksjoner som det blogg.no har fått. Er det noen av mine lesere som blogger på nouw eller en annen plass som kan anbefales? Blir liksom litt trist å gjøre det også, for jeg har blogget på blogg.no helt siden jeg begynte å blogge. Det er dette jeg kjenner til, men nå er det bare frustrerende. Utseende på bloggen min er også tatt vekk. Og jeg som brukte så lang tid på å få til det fine designet jeg hadde.. borte. Og nå heter jeg tydeligvis ikke Linda Lovise lenger. Nå står det Linda inda oppe i høyre hjørne på kontoen min, som en slags rimespøk. Om jeg har prøvd å endre på det? Endrer på det for femte gang nå, men det hjelper ikke. Og jeg som var så motivert nå til å blogge ordentlig! What to do?

4 kommentarer
    1. Ja, det er mye som er kaos nå, men dette vil bedre seg etterhvert. Når det kommer til statistikkene så er det noe blogg.no vil jobbe med å få lagt inn for oss etter at de siste bloggerne er blitt ferdig flyttet på, i tillegg til at de også vil bedre en del andre ting.

      Jeg skjønner at du er fristet til å slutte nå, men jeg håper likevel at du vil vurdere ihvertfall å gi det noen uker. For om en stund vil du nok (som meg) venne deg tim WordPress, og flere funksjoner som i dag mangler eller er litt problematiske, vil altsp komme på plass etterhvert 🙂 så please ikke slutt enda ihvertfall <3

      1. Håper du har rett, vil jo ikke bytte platform. Har vært veldig fornøyd med blogg.no hele tiden, så håper virkelig ting faller mer på plass etterhvert 🙂

    2. Helt bedrøvelig hva de kan finne på. Jeg er ikke flyttet over i det nye enda og føler meg jo helt ute. Det nye frister ikke i det
      hele tatt, men jeg har bestemt meg for å prøve. Jeg har byttet blogg flere ganger i de over ti årene jeg har blogget. Det rare er at når de skal forandre,så blir det aldri til det bedre. Men hva har vi egentlig å si? Ingenting. Lykke til videre om du fortsetter
      eller ikke..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg