VENTEBOLLER

Nå gleder jeg meg noe voldsomt til i morgen, jeg er bare så utrolig spent! I morgen tidlig skal vi på den ordinære ultralyden og mest sannsynlig får vi vite kjønnet på den lille i magen. Jeg måtte rett og slett finne på noe å gjøre i dag for å få tiden til å gå, så jeg bakte like greit både skillingsboller og vanlige boller i ettermiddag, og i tillegg lagde baguetter med fyll til kvelds. Nå begynner husmorrollen virkelig for real kan man si! Ekte venteboller dette visst! 

Vi har time kl.09.15, og får vi ett sikkert svar på hvilket kjønn det blir vet dere kanskje hva jeg kommer til å gjøre resten av dagen i morgen! Shoppe babyklær! ♥

Om du ønsker oppskrift på baguettene med fyll i, kan du bare søke på “lindalovise91.blogg.no baguetter med fyll” på google. Jeg har delt oppskriften flere ganger, den skal være lett å finne igjen. Nå skal jeg kose meg riktig så mye før jeg tar kveld. Håper jeg får sove i natt da! Natti ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg