VELKOMMEN, TJUE TJUE ♥

Godt nyttår alle sammen! Håper dere har hatt en fin jul og fått en nydelig start på det nye året. Selv har jeg hatt en kjempefin juletid.

Julemorgen ble tilbringet slik tradisjonen er; Tina kommer i 10-tiden, vi lager til baguetter og egg og setter oss foran tv for å se Askepott ri på sin hvite hest til slottet hvor hun finner prinsen sin og lever lykkelig alle sine dager. Det var også Kaja Sofie sin første jul, vår første jul som foreldre hvor vi for første gang kunne skrive “fra mamma og pappa” på julegaver ♥ Vi feiret julen sammen med både mamma, pappa, ett søskenbarn, svigers, bror min og hans samboer, og hennes mor og søster. Så vi var en god gjeng rundt julebordet kan man si. Pinnekjøtt til middag, noe jeg har nytt godt av denne julen. Tror jeg har spist pinnekjøtt 5 dager i julen i år. Det er jo så godt, og det er ikke akkurat ofte man spiser det. Neste gang blir vel til påske regner jeg med. Nyttårsaften ble feiret på hytta sammen med mamma og pappa. Liten kontrast der i forhold til hvordan nyttår ble feiret tidligere. Imens andre venner og kjente sendte snapper av at de drakk champagne og danset på bordene, satt jeg og hørte på nyttårstalen til Kongen og spilte brettspill sammen med mamma, pappa og samboer. Kaja Sofie sov gjennom alle rakettene. 

Nå ser jeg fremover mot hva dette året kommer til å bringe. Jeg skal gjøre mitt aller beste for at det skal bli så bra som mulig for både meg, alle rundt oss og ikke minst for datteren min♥

HVORDAN VAR DIN JUL? ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg