VELKOMMEN TIL VERDEN LILLE VENN ♥

Jeg lever i en lykkerus om dagen! Min lille prinsesse kom til verden onsdag 18.september kl.08.53, og jeg er så stolt at jeg sprekker!

Vi har ikke helt bestemt oss for navn enda. Vi har bestemt oss for at hun skal ha to navn, og det første har vi funnet ut av. Jeg må bare bestemme meg for hvilket navn nr 2 jeg ønsker til henne. Akkurat nå står det mellom to alternativer, og jeg skal avsløre hva det blir når vi har bestemt oss. 

Dagene fremover blir å nyte hvert eneste sekund. Herlighet, babyen min er bare 4 dager gammel og jeg syns allerede at tiden går alt for fort! Hvordan er det mulig? Ta meg tilbake til første gang jeg fikk henne på magen, plis! Nå skjønner jeg hva alle mener når man sier at man må nyte tiden til det fulle for den kommer til å rase avgårde. 4 dager gammel, og jeg kan allerede ikke forestille meg ett liv uten henne! Jeg har tatt meg selv i å felle noen tårer når jeg har ligget i sykesengen og holdt henne i armene mine og bare strøket henne over hodet, fordi jeg er så lykkelig. Og livredd for at noe skal skje med henne. Hun er så liten, uskyldig og forsvarsløs. Og så avhengig av oss foreldre. Jeg skal gjøre alt jeg kan for at hun skal få en så bra oppvekst som overhode mulig. Å tenke på at jeg nå er mamma er en helt ubeskrivelig god følelse, jeg gleder meg sånn til fortsettelsen. 

Jeg har fått en del spørsmål om fødselen og hvordan den gikk. Jeg skal sette meg ned en av dagene og skrive ned hele fødselshistorien, jeg må bare bruke litt tid på å få “samlet” alt og lagt puslespillet i riktig rekkefølge. Fødselen ble noe dramatisk og det jeg var så livredd for skulle skje – det skjedde. Men til tross for det sitter jeg her i dag med en frisk baby og ren lykke på 3930 gram og 53 cm

VELKOMMEN TIL VERDEN LILLE VENN 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg