TUSEN TAKK ♥

Kaja Sofie har fått så mange fine gaver siden hun ble født. Egentlig helt fra venninnene mine arrangerte babyshower for meg har det kommet inn en gave her og en gave der frem til Kaja Sofie ble født og ukene etter. Og fortsatt dukker det opp venner og kjente med gaver, noe som er utrolig koselig og rørende! Det er helt overveldende når jeg ser haugen av søte klær, fine kort, flotte strikkede vogntepper og hjemmelagede gaver. 

Jeg holder nå på med å gjøre klart takkekort til alle sammen som har vært så snille og gitt en oppmerksomhet i anledning Kaja Sofie sin ankomst til verden. Jeg måtte innom fotobutikken i går og kopiere opp enda flere takkekort, siden det dukker opp flere og flere gaver! Vi er utrolig rørte og takknemlige! Bare se den haugen, det var nesten ikke plass til alt på det store spisebordet vårt engang. Og etter at disse bildene ble tatt er det kommet enda flere. Nei, det er helt overveldende. Det viser bare at vi er omgitt av gode mennesker og har de fineste vennene i livet vårt som bare ønsker oss alt godt! Tusen takk 

♥ ♥ ♥

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg