TUR I SVEIOMARKA

Hei på dere! Nå er det ikke noen tvil om at våren er kommet! Ja, selv om det var litt frost på bilen i dag tidlig. Altså, for ett vær vi har hatt i dag! Strålende sol, perfekt turvær. Gradene var ikke spesielt varme og det var frost på bakken på noen partier hvor vi gikk, men likevel var det varmt og godt.

Jeg og Lisa tok for oss Sveio i dag hvor vi var og samlet til oss noen TellTur koder. Bjellandselva og Vågamarka. Nå er jeg oppe i 11 turmål. Av 126 vel og merke. Men jeg er godt i gang! Satser på å få tatt noen turer til helgen, men alt handler jo om hvordan dagsformen min er. Kira og Bella var selvfølgelig med på tur, våre trofaste følgesvenner! Om du er rundt i området vil jeg anbefale deg å ta turen langs Bjellandselva hvor vi gikk i dag. Fantastisk idyllisk og lett tur for alle. 

Akkurat nå sitter jeg og slapper av i sofaen imens jeg blogger og sorterer bilder. Jeg skal straks ta meg en god og lang dusj før jeg tenker å skifte på senga og rydde litt. Kanskje lage noe middag. Samboeren jobber kveld, så da er det ikke alltid jeg gidder å lage noe når det bare er meg. Jeg tenkte også å få tatt noen bilder til morgendagens blogginnlegg. Da er jeg nemlig presis 19 uker gravid, og det er på tide med formbilder. Magen min er blitt så stor nå! Eller, jeg føler i hvertfall at den er stor allerede, og større skal den jo bli. 

HA EN NYDELIG DAG VIDERE! ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg