TIPS TIL FERIESTED MED SMÅ BARN?

Heisann! Tenkte det var en stund siden forrige blogginnlegg så følte for å sette meg ned for å skrive litt igjen. Har lyst til å be dere om tips til feriesteder jeg og den lille familien min kan reise til? Vi tenkte først at vi gjerne bare skulle være hjemme i sommer – igjen. Men nå føler jeg at jeg virkelig må ha meg en liten ferie, rett og slett noen dager utenfor min egen by. Men hvor reiser man når man har ett barn som ikke er fylt 1 år engang? 

Vi har hele tiden tenkt at Kristiansand Dyrepark er ett veldig fint alternativ. Der er det masse Kaja Sofie kan kikke på, dyr og underholdning. Vi har ikke noe behov for karuseller og fart og spenning i år akkurat. Det eneste problemet er at det finnes ikke ett eneste ledig rom på hotell i nærheten. Eller motell for den saks skyld. Camping har vi vurdert, men det ser fult ut overalt. Og vi ønsker å reise så lett som overhode mulig. Vi har også vurdert Mikkelparken og Bjørneparken. Hunderfossen har vi også vært innom tanken, men det er en veldig lang kjøretur. Jeg vet at vi er ganske sent ute med å bestille noe som helst, men det var så usikkert på om vi faktisk skulle ut og reise litt, eller om vi ble hjemme. Etter en kjapp diskusjon så var det vel 100% enighet i at vi fortjener å ta oss en liten ferie. Så om dere har noen tips til en (sped)barnevennlig ferie, så legg gjerne igjen en kommentar

Jeg har aldri reist på ferie med små med meg noen gang. Kanskje med familie en tid for lenge siden. Men som mamma har man ett helt annet ansvar. Det blir en spennende utfordring! Og selv om Kaja Sofie ikke kommer til å huske denne ferien, så er det kjekt å kunne vise frem bilder senere og fortelle at vi fant på masse gøy helt fra starten av!

HVORDAN BLIR DIN FERIE I ÅR?
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg