TILBAKE PÅ JOBB

Hei på dere! Lille lørdag i dag og klokken er rukket å bli 13.00 allerede. Jeg hadde tenkt til å få ryddet litt i huset i dag, men først har jeg fått unnagjort noen små ærend.

Jeg fikk ringt sjefen min i dag og gitt en gladnyhet om at jeg føler meg klar til å prøve å komme meg tilbake i arbeid igjen. Det er helt sykt å tenke på at jeg ikke har vært på jobb siden begynnelsen på januar i år. Og det er enda sykere å tenke på at jeg har gått og kastet opp hver dag i nesten to måneder. Min sykehistorie kan du lese HER om du er nysgjerrig. Min nåværende sykemelding går ut på fredag, og jeg kan velge helt selv om jeg ønsker å forlenge den eller ikke. Men nå føler jeg at formen min er såpass bra og at jeg vil gi meg selv en sjanse til å gå tilbake til jobb. Komme litt inn i rutiner igjen. Så da er jeg tilbake på jobb i løpet av denne uken!

Foreløpig er det kun den ekstreme kvalmen som har stoppet meg i å leve ett normalt liv. Jeg kjenner ikke særlig til noe forandring i hverken bekken, rygg eller magen for den saks skyld. Jeg kjenner det litt rundt hoftene på kvelden når jeg har beveget meg mye, og jeg kan kjenne det litt i overkroppen om jeg gjør oppgaver hvor jeg må anstrenge meg litt. Som for eksempel når jeg gjør rent i stallen eller gjør husarbeid som å plukke opp ting fra gulvet og sveipe over gulvet med moppen. Jeg tror man lærer å lytte ekstra godt til kroppen sin når man går gravid. Det er ihvertfall noe jeg har fokusert ekstra mye på i det siste. Jeg ønsker å kunne leve så normalt jeg kan, så lenge jeg kan, frem til jeg ligger på fødestuen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg