THIS WEEKEND – CASCADA & ITALOBROTHERS

Nå føler jeg at livet mitt er i ferd med å stabilisere seg igjen. Jeg har fått gnisten tilbake, kroppen healer seg bra etter fødselen og jeg kan gå, hoppe og bevege meg som før. Det er til og med mulig jeg sitter på hesteryggen igjen i løpet av kort tid! Jeg har ikke noe vondt, jeg er motivert til å komme meg ut og gjøre ting, jeg legger planer og gjennomfører dem, og jeg storkoser meg i rollen som mamma! Jeg er omgitt av gode venner og positiv energi, og er ved godt mot som man sier. Kaja Sofie er nå 1 måned gammel, hun er frisk, legger på seg som hun skal og har allerede hatt netter hvor hun sover helt til neste morgen! Hun er en rolig baby som griner minimalt. En fornøyd baby! Og nå har hun såvidt begynt å smile tilbake på oss og gi oss en reaksjon når vi snakker og tuller med henne, og det er utrolig herlig å se! Ja, jeg kan vel si at jeg lever i ei lykkelig boble om dagen ja.

På fredag unnet jeg meg en kveld ute med gode venner. For første gang på flere måneder, nesten ett år, kunne jeg endelig slå meg løs og kose meg i sosialt lag. Kaja Sofie fikk være hos mormoren sin natt til lørdag. Jeg kjente virkelig at den kvelden gjorde noe med meg. Den gav meg en slags bekreftelse på at nå er en epoke over og ett annet begynner. Å gå gravid er heldigvis bare en midlertidig ting man gjør i livet. Ting stopper liksom litt opp og man setter livet på pause. Ikke alle føler det på den måten, men det var slik jeg følte det. Det trenger man heldigvis ikke å gjøre selv om man er blitt mamma! Men samtidig, visse forhåndsregler må man jo ta. Og prioriteringene man tar blir viktigere enn noengang. Som jeg sa innledningsvis, ting begynner å stabilisere seg for meg og jeg kan starte å leve livet mitt som jeg gjorde før. Vel, nesten som før. Det var godt å kunne samle en gjeng og føle jeg var en del av det sosiale nettverket igjen. En utrolig kjekk kveld med både Cascada og Italobrothers på scenen! Jeg fikk stå i flere timer på badet og sminke meg, ordne håret og finne frem finstasen og høye hæler. Men jeg må jo bare si at utover kvelden savnet jeg lille jenta mi så utrolig mye at jeg måtte bare komme meg hjem og sove slik at jeg var fult uthvilt til jeg skulle hente klumpen min dagen etterpå. Tenk at man kan savne ett annet menneske så sterkt etter bare ett lite døgn. Morsinstinkt og mammahjerte ♥

På lørdag koste vi oss hjemme med en god biffmiddag, tente lys og Skal Vi Danse på tv. I dag fikk vi bra vær, så vi trillet oss en tur ned til stallen, tok stallarbeidet, gikk hjem igjen og har egentlig bare dullet og dallet resten av dagen. Jeg har satt meg ned nå for å planlegge den kommende uken. Middager, gjøremål, handlelister etc. Jeg elsker å planlegge og skriver lister hele veien. Nå er jeg faktisk helt nødt til å skrive lister over ting jeg skal gjøre, for alt krever å planlegges nå som jeg må ha lille Kaja med meg over alt. Klistremerket mitt som jeg kaller henne Ser frem til en effektiv uke! 

Ett lite bildedryss fra fredagskvelden. 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg