SØNDAGSTILBUD HOS BYMILLA ♥

//Reklame

Hei folkens! 

Jeg vil gjøre alle mine kjære lesere som har små barn oppmerksomme på at ByMilla nå har søndagstilbud på vognposen Oliver! 25% rabatt, kun i dag! Det er helt klart ett av mine beste kjøp når det kommer til min lille prinsesse. Jeg valgte å gå for den lange varianten, denne kan hun fortsatt ha når vi bytter til sittedelen i vogna. Den kommer også med deilig teddyfor som holder barnet ditt varmt under koselige trilleturer. Denne posen har kommet godt med når det har vært kjølige vinterdager, og den ser bare så lekker ut i min grå trillevogn!

ByMilla er en norsk bedrift som eies og drives av ei kreativ dame som selv står bak dette flotte designet. Det er både designet og håndlaget i Norge av Kamilla! Nydelig kabelstrikk og med kantebånd for å få med de små detaljene. 

ByMilla har også andre farger å velge mellom, så det er verdt å ta en titt innom nettbutikken! Besøk hjemmesiden hennes på bymilla.no, og følg henne på instagram @bymilla ♥ 

25% på vognposen Oliver ut dagen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg