SOMMERKROPP 2019?

Jeg må vel bare innse; det blir ingen såkalt typisk “sommerkropp” på meg i år. Men det morsomme er, jeg nyter det så til de grader at jeg slipper å tenke noe særlig på at jeg må trene for å se bra ut i bikini til sommeren i år! For min egen del altså. Jeg skal jo gå høygravid likevel. Og vet dere hva som også er litt morsomt? Motivasjonen min til å sette i gang med trening etter at graviditeten er over er til å ta og føle på! Jeg gleder meg allerede til sommeren 2020, for da skal jeg være i min beste form! Eller sommeren 2021 kanskje, jeg vet jo ikke hvordan jeg kommer til å se ut til slutt etter både fødsel og amming. Men det får tiden vise, jeg nyter midlertidig en bekymringsløs vår og snart en sommer hvor magen skal strutte i været! En gravid sommerkropp skal det være i år ♥

Bilder fra sommer 2018 ♥ Jeg følte meg så BRA!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg