SOMMERENS PROSJEKT

Heisann! Akkurat nå prøver jeg febrilsk å få litlå til å sove litt. Hun er utrolig aktiv om dagen og skal få med seg alt som skjer. Og selv om det betyr sutring og gni seg i øynene på denne tiden, så skal hun absolutt ikke sove. Det hadde vært ganske deilig om hun kunne sove litt nå, bare for en halv time! Da kunne jeg fått gjort litt mer i huset nå som jeg var så godt i gang. Hun ligger i sengen sin og babler i vei, imens jeg sitter rett utenfor rommet hennes, rettere sagt ute i gangen, ved pcen og blogger. 

For en herlig pinse vi har hatt! Deilig temperatur og solfylte dager. Langhelg, selv om kanskje jeg ikke merker det på samme måte som andre. Jeg har jo fri uansett hvilken dag det er, frem til august. Jeg har egentlig nesten gått og ventet på at butikkene skal åpne igjen. Vi er nemlig i full gang med å fikse på terrassen vår som aldri ble helt ferdig i fjor, eller i forfjor da vi begynte på den. Vi har fått beiset enda en omgang nå før helga som var, og i dag skal vi male ferdig rekkverket. Vi har vært litt rundt omkring i dag for å se om det er noen butikker som har parasoll og putekasse og litt diverse. Jeg har bestemt meg for at jeg vil gjøre terrassen ordentlig koselig og fin i år, vi kommer tross alt til å bruke mye tid her i sommer.

Akkurat nå er det ikke så mye å skryte av, men det kommer til å bli så fint her! Jeg har planene klare for innredningen, malingen må bare tørke noen dager og så er det fritt frem for meg til å gjøre hva jeg vil. Kansje dere har noen tips til terrasseinnredning?

DET SER NOK STUSSELIG UT AKKURAT NÅ, MEN JEG HAR TRO PÅ AT DET VIL BLI VEDLIG FINT HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg