SOMMER & GRAVID

Og der har jeg fått meg ny header gitt! Det var virkelig på tide. Jeg booket rett og slett bestevenninnen min Tina i går til å være fotograf under en liten photoshoot. Tema var såklart sommer og gravid! Jeg er i uke 32 nå og jeg synes kroppen min er så fin med denne magen! Men jeg synes også at jeg begynner å bli ganske stor, så den trenger ikke vokse noe mer nå. Jeg var spent på om jeg i det hele tatt fikk på meg kjolen for å si det sånn! Samtidig som jeg fikk bildene jeg ønsket meg fikk vi også nyte en formiddag ute i deilig sommervær med iste og frisk frukt. Her har det vært opptil 20 grader, strålende sol og helt vindstille! Nå er det sommer  ♥ 

Jeg holder fortsatt på med bildesortering, så bildene fra selve photoshooten kommer på bloggen i løpet av denne helgen. Planen er å få til enda en photoshoot før den lille kommer til verden. Da skal nemlig pappaen være med på bildene også. Han er ikke særlig glad i dette med bilder og photoshoots osv, men denne gangen slipper han ikke unna selv om han gjerne vil tro det. Dette og bleieskift, hihi!  ♥ 

HVORDAN ER VÆRET HOS DERE? 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg