SIDEN SIST

Hei dere!

Så er min siste feriedag kommet. Kjenner godt på kroppen at  jeg har virkelig hatt godt av denne ferien. 3 uker raser avgårde! Så hva har jeg egentlig gjort på i disse ukene? Jo, jeg skal oppdatere dere ordentlig i neste uke, har noen innlegg som jeg har skrevet halvveis ferdig og flere planlagte innlegg kommer. Jeg har ikke akkurat vært særlig flink med bloggingen den siste tiden, så jeg har litt å ta igjen. Jeg ser at blogg.no har forandret seg en god del siden sist jeg var innlogget her, så jeg har en jobb å sette meg inn i her også.

Kjenner motivasjonen for å skrive kommer sigende imens jeg sitter og taster i vei her. Håper den holder seg bra oppe nå og jeg får en god rutine igjen samtidig som jeg nå er tilbake i jobb neste uke og ting begynner å falle på plass hjemme. Det var ikke så lenge siden jeg kom hjem fra ett arrangement som har hengt over meg i lang tid. Bruktmarked for hesteutstyr på stallen rett ved der jeg bor, hvor jeg har holdt stand med mine produkter. Nå som denne dagen er over kan jeg puste noe lettere ut. Nå tror jeg ikke jeg har noe spesielt å forberede meg til mer i år, bortsett fra jul, som jeg forresten ligger ganske godt an med nå som jeg er ferdig med alle julegavene!

Jeg skriver mer til dere i morgen, da skal dere nemlig få møte vårt nye familiemedlem! Nå venter jeg bare på at Andreas skal komme hjem med Burger King, jeg har ikke spist siden klokken 12! Vi snakkes i morgen, håper dere vil fortsette å kikke innom bloggen min selv om det har vært litt av og på med innlegg den siste tiden ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg