SIDEN SIST…

Heisann! Nå er det en stund siden jeg har fått oppdatert her. Etter at jeg fikk Kaja Sofie har jeg aldri måttet prioritere så mye som det jeg gjør nå om dagen. Selvfølgelig, ungen kommer foran alt! Men når hun sover.. skal jeg prioritere å sove litt, eller skal jeg bruke tiden på å få unna oppvasken som begynner å hope seg opp? Skal jeg endelig få skiftet på senga eller bør jeg finne frem klær jeg skal ha på meg på julebordet? Hva med å oppdatere bloggen og ta nye bilder? What to do..? For å si det sånn, jeg har snakket om å rydde gangen hver dag denne uken. Har jeg fått gjort det? Nei. Haha, mammalivet er virkelig ikke noe spøk! Men gud så kjekt det er ♥

Akkurat nå sover lille jenta mi, så da kan jeg komme med en liten oppdatering siden sist:

♥ Fødselstavlen er ferdig – Ja, fødselstavlen ble ferdig i siste liten! Den ble en del av pynten på gavebordet i dåpen til Kaja Sofie. 

♥ Kaja Sofie er døpt – På søndag som var ble Kaja Sofie døpt. Vi fikk en fin seremoni på mange måter. Presten som hadde gudstjenesten var den samme presten som støttet oss i forbindelse med broren min som gikk bort i fjor. Jeg føler vi nesten har fått ett personlig forhold til ham. Selskapet hadde vi på Hotel Saga i Haugesund. Der hadde vi koldtbord og kaker i godt samvær med familie.

♥ Ronny er solgt – Jeg besluttet å selge miniatyrhesten vår. Han reiste til ny eier forrige helg. Jeg har gått og hatt dårlig samvittighet for at han bare har stått i paddocken uten å bli trent. Siden han er såpass ung burde han få komme til noen som har tid og mulighet til å gi ham det han trenger for å utvikle seg og bruke potensialet hans. Derfor solgte jeg ham til ei dame som hadde miniatyrhest fra før av. Da får han også selskap med noen på sin egen størrelse. Av og til må man se forbi følelsene sine. Jeg tenkte på hestens beste og gjorde det rette. Kaja Sofie skal få seg en ponni når hun blir litt eldre.

♥ Julebord – I morgen reiser jeg og samboeren til Stavanger på julebord. Det er jobben hans som arrangerer. Vi reiser med buss lørdag ettermiddag og er hjemme igjen søndag. 

♥ Julegaver – Jeg er i full gang med julegavene. Jeg blir nok ikke ferdig innen desember er her, men det gjør ingenting. Så lenge jeg har fått begynt! Jeg håper jeg snart skal få begynne å pynte også, men det må nok nedprioriteres foreløpig. Heldigvis har jeg en uke igjen før det begynner å haste, hehe!

♥ Vi har lekt modeller – Ei lokal fotograf trengte modeller til en mor og barn-shoot. Hun så annonsen min da jeg etterlyste nyfødt fotografering og tok da kontakt og lurte på om jeg var interessert. Og såklart var jeg det! Sier aldri nei takk til fine bilder tatt i studio 🙂

Håper ikke det blir så lenge mellom innleggene fremover, men jeg kan såklart ikke love noe 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg