ROLIG LØRDAGSKVELD

Det var utrolig godt å slenge beina oppi sofaen nå! Lysene er tent og jeg har spist deilig hjemmelaget pizza, Hotel Cæsar ruller på tv-skjermen og jeg skal unne meg en stor skål med chips i kveld. Mest sannsynlig kommer jeg ikke til å spise halvparten engang, jeg er kommet så godt inn i de gode vanene jeg har begynt med og ser også resultater på vekta nå, jeg vil ikke ødelegge noe nå som jeg er så godt i gang! Men samtidig må jeg minne meg selv på at jeg må kunne kose meg en dag innimellom. Jeg prøvde bunaden i dag, og jeg fikk den endelig på meg. Det har ikke skjedd siden før jeg ble gravid, nesten to år siden! Noen kilo til nå så passer den helt perfekt!

I dag har jeg hatt barnefri så og si hele dagen. Kaja Sofie har sovet hos besteforeldrene sine, og jeg har fått god tid til å gjøre unna masse husarbeid. Jeg og Kira har også fått tatt oss en liten fjelltur, opp til Heggelifjellet. Samboeren min holder utdrikningslag for kompisen sin som skal gifte seg om to uker. Vi skal begge i bryllupet deres, noe jeg gleder meg masse til. Så han har vært borte hele dagen, og kommer nok til å være borte til langt på natt regner jeg med. Jeg hentet litlå mi i 4 tiden, og nå sover hun godt. Jeg skal fortsette kvelden med å kose meg med litt bloggskriving, kanskje se en film på Netflix og deretter finne senga. 

HA EN FIN LØRDAGSKVELD FOLKENS!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg