RABATTKODE HOS BYMILLA

//Reklame

 

Nå har ByMilla 30% i hele nettbutikken! Nydelige håndlagede vognposer og babynest til de herlige små. Jeg syntes det var så trist da jeg måtte pakke vekk babynestet til Kaja Sofie da hun ble for stor til den. Men jeg har lagret den godt slik at den kan tas frem om det skulle komme en liten en om ett år eller to. 

Vognposen min er godt brukt, og selv om det er sommer klarer jeg ikke legge den bort. Den er så god og lun, og passer fortsatt kjempefint til kjøligere sommerkvelder, selv om det er en vinterpose. Jeg er så glad for at jeg gikk til anskaffelse av denne, for er det noe jeg har vært kjempeglad for å ha hatt imens Kaja Sofie har vokst opp fra nyfødt til ei sprudlende snart 1 åring, så er det denne! Det er sydd til slik at du kan trygt klippe hull til selene i vognen når den lille begynner å sitte. Jeg har den lange varianten av vognposen. Det er jeg glad for, for da kan jeg ha den leeeenge!

Og nå får du altså 30% i nettbutikken, med koden “sommer“. Besøk ByMilla HER 

HAR DU SHOPPET HOS BYMILLA TIDLIGERE? HVA HAR DU DA KJØPT? ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg