PROSJEKT FØDSELSTAVLE

Inspirasjon til å lage en fødselstavle fikk jeg da jeg tilfeldigvis kom over ett bilde av noe lignende på Pinterest. Istedenfor å gjemme bort den første smokken og bodyen hun fikk på seg samme dag som hun ble født, var det en god ide å kunne lage ei tavle, eller ett bilde, som kunne henge fremme med alle disse gode minnene. Ikke er det så veldig dyrt heller, det meste har man jo allerede! Bruk den første bodyen, smokken, ultralydbilder, navnelappen fra sykehuset, male hånd-og fotavtrykk, skrive ut noen bilder av barnet osv. Rammen jeg bruker har jeg kjøpt på Ikea. 

Dette har vært ett veldig koselig prosjekt å holde på med. Hun vokser jo utrolig fort nå, så det hastet litt med å få tatt både hånd-og fotavtrykk imens hun fortsatt var i nyfødt-fasen. Jeg hadde ikke noe fancy utstyr til å gjøre akkurat dette, så det ble med gammeldags kroppsmaling og god hjelp fra ei venninne, så fikk vi det til på en måte. Nå må jeg bare få den helt ferdig slik at den er klar til dåpen. 

Bilde av resultatet kommer så snart hele tavlen er ferdig ♥ Men slik ser ihvertfall utgangspunktet ut. 

HAR DU FØDSELSTAVLE TIL DINE BARN?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg