PRINS ELLER PRINSESSE?

Omg, dette har jeg ventet spent på nå i flere uker! Jeg er akkurat kommet hjem fra sykehuset hvor vi har vært på den ordinære ultralyden. Jeg er nøyaktig 18 uker og 4 dager på vei, har termin den 8. september og alt står bra til med den lille. 

Men det jeg var mest spent på å få vite denne gangen var selvfølgelig om vi venter en prins eller ei prinsesse. Magefølelsen min har lenge vært at vi får ei jente, og det er flere i familien og venner som har tippet det samme. Jeg holdt nærmest pusten da jordmødrene lette etter svar. Og, magefølelsen min var jammen riktig! Vi får jente! Nå kan jeg endelig gå ut og shoppe masse babyting! I rosa, såklart! Og jeg kan nesten ikke vente med å starte med barnerommet. Herregud, så mye kjekt det skal bli fremover.

Ultralyden var noe mer omfattende enn hva jeg hadde sett for meg. De målte alt fra lårbenet og hodeskallen til hjerteklaffer og føtter. Ultralyden varte en hel time, og ingenting ble oversett. Men det er jo bare bra at de tar seg god tid og sørger for at absolutt alt er som det skal være. En fin opplevelse må jeg si! 

IT`S A GIRL♥ ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg