PLANLEGGING AV BARNEDÅP

Tro det eller ei, men jeg er allerede i gang med planlegging av barnedåp! Det er en enkel grunn til det. Jeg vet at vi skal ha barnedåp i nærmeste fremtid, og derfor benytter jeg sjansen til å handle inn billig pynt og dekor fra ebay før den sure 350-kroners tollgrensa forsvinner i januar 2020. Mest sannsynlig skal vi ha barnedåp i november/desember en gang, så det er like greit å begynne shoppingen allerede nå. Hovedsakelig skal fargetema være rosa og hvitt, litt gull. Mulig jeg legger inn ett hint av pastell, siden det er så fine og friske farger ♥   

Jeg var veldig usikker på dette med å ha rosa, siden vi nærmer oss juletider når vi skal ha barnedåpen, ihvertfall slik planen er nå. Siden vi skal ha selskapet hjemme vil det muligens bli litt krasj i forhold til rødt julepynt og diverse, men tror det skal løse seg på en eller annen måte. Det går fint om datoen blir i november. Hvis ikke får jeg bare utsette julepynten litt i år. 

Jeg kikker etter inspirasjon på alt mulig. Alt ifra borddekking, bordkort, invitasjonskort, kaker, pynt og ja.. Alt mulig! Det finnes så mye fint man kan lage, og jeg vil at det skal være 100% gjennomført. Alt fra servietter til muffins til dåpskjolen! Bordkort og invitasjoner skal jeg lage selv, så jeg holder på med litt innkjøp av materialer og “verktøy” til ordentlig scrapping. Jeg har også laget en gjesteliste, hehe! Noe ala bildene nedenfor skal det se ut på prinsessen min sin dag    

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg