PHOTOSHOOT I STUDIO

Hei på dere! Jeg kom akkurat hjem fra en liten photoshoot nå, og skal legge beina høyt resten av kvelden kjenner jeg. Jeg blir bare mer og mer hoven i beina ettersom ukene går. Denne gangen har jeg vært i studio for å eviggjøre den gravide magen. Plutselig er dette eventyret over, og da kan man ikke angre seg på at man ikke tok nok bilder! Blir bare noen “behind the scenes” bilder i dag, til de andre bildene er ferdig behandlet. Jeg ble kjempefornøyd med dem og jeg kjenner jeg blir mer og mer glad i den gravide kvinnekroppen min, selv om det er tungt og til tider ubehagelig. Men aldri har jeg følt meg mer selvsikker foran kamera! En kjempe fordel med å gå gravid og stå modell; man trenger ikke holde inne magen! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg