OMSIDER HJEMME

Det er kjekt å være på “ferie”, men det er jammen godt å komme hjem også! Det var litt av ett prosjekt å komme seg hjemover fra fjellet. Vi kjørte fra Hovden i 12 tiden søndags formiddag og kom fram til Haukeli rundt 13-tiden. Der stengte de akkurat veien på grunn av dårlig vær. Vi bestemte oss for å vente litt og se det an, kanskje åpnet de veien igjen litt senere. Vi fulgte med på både Vegvesenet sine sider og facebookgruppen for kolonnekjøring på Haukeli. Etter 7 timers venting bestemte vi oss omsider for å snu og kjøre tilbake til Hovden og hjem via Tonstad, Helleland og Stavanger. Det så ikke ut til å åpne på Haukeli, noe det ikke gjorde. Hadde vi ikke snudd hadde vi stått der enda! Vi kom hjem halv 6 på morgenen i dag tidlig. Over 15 timer i bil, gjett om jeg var trøtt! I ettertid hørte vi at det ble kolonnekjøring over Hovden også, rett etter at vi hadde kjørt over. Så jammen hadde vi flaks!

Nå sitter jeg og slapper av med film, Kaja Sofie er lagt og sover søtt i senga si. Det var så godt å se henne igjen. Vi ble jo en dag “forsinket”, så jeg kjente godt på lengselen kan du si. Jeg skal straks legge meg jeg også. I morgen skal jeg kose meg masse med lille skatten min! Og så skal jeg oppdatere dere om ett lite prosjekt jeg skal prøve ut. Eller rettere sagt en test. Snakkes, og god natt! ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg