NY FRISYRE TIL BRYLLUP

I og med at vi skal i bryllup til helgen, var det på tide med en frisørtime igjen. Jeg kom inn med ønske om en kaldere farge, mitt var begynt å bli så gult og gyllent. I tillegg kunne jeg tenke meg å fått en kald brun nyanse i det. Det tok ikke lang tid før jeg var lei av det platinablonde håret nei. Jeg syntes jeg passet det veldig godt, men det er nå litt kjekt å prøve litt nytt innimellom. Jeg har en tendens til å låse meg til kun en stil i en lengre tid.

Håret mitt har slitt noe veldig i det siste. Jeg vet ikke om det er fordi det ikke tålte blekingen fra forrige gang, eller om det rett og slett kommer av barseltiden etter fødselen. Helt fremme har jeg en slags ramme rundt ansiktet med hår som har knukket rett av. Små stive hårstrå som står rett opp. Det sies jo at håret da får en knekk og kan slites ganske mye, såkalt ammehår. Det kommer som regel 3-6 mnd etter fødsel, så det kan virke logisk at det er det som er forklaringen. Men søren altså, haha. Det ser ikke noe bra ut. 

Jeg endte opp med å stripe etterveksten i blonde striper, for deretter å ha kald korrigering i hele håret for å få bort det gyldne. Klippet også ganske mye av det for å få hele og friske lengder. Det var ganske slitt nå på slutten. Se hvor fint og fyldig det ble! Nå er jeg ganske klar for bryllup til helgen altså! 

Før

Etter

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg