MITT STYRKEPROGRAM DE NESTE 14 DAGENE

God dagen! Endelig skinner sola igjen etter en helg med regn, regn og atter regn. Håper vi får en deilig sommervarme denne uken, vi har nemlig kommet så langt på terrassen at vi kan begynne å ta frem møblene igjen. Akkurat nå sitter jeg og ser ut av vinduet og lurer på om jeg skal ta en runde rundt byggefeltet med Kaja Sofie oppi bæremeisen? Vi har startet med å venne henne til å sitte i den nå, noen minutter lenger for hver gang. Men først må jeg skifte klær, jeg har nemlig fullført min første dag av styrkeprogrammet mitt som jeg skal gjøre i 14 dager nå fremover!

Vil du hive deg på så må du gjerne gjøre det! Legg gjerne igjen en hilsen i kommentarfeltet om at du er med, så gjør vi dette sammen. Jeg har tatt “Før”-bildene mine i dag, og jeg krysser fingrene for at jeg ser noe resultater om 14 dager. I tillegg til å gjøre dette programmet hver dag, så kommer jeg også til å sykle min daglige runde og gå turer. Så det vil ikke være en ren styrketrening på mage. Det tror jeg helt ærlig ikke vil komme særlig resultater av, i og med at jeg har litt fett på magen som også må bort. Og hva må man gjøre da? Jo, en sunn kombinasjon av kondisjon og styrketrening ♥

Jeg skal gjøre dette programmet en gang om dagen. Hver øvelse varer i 30 sek og mellom hver øvelse tar jeg 10 sek pause. 

BLIR DU MED? ♥

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg