MINE PLANER FOR HELGEN

God morgen!

Da ser det endelig ut til at blogg.no har ordnet opp i innloggingsproblemet til samtlige bloggere. Her om dagen fikk jeg problemer med å logge inn og har derfor ikke kunnet blogget noe som helst, noe som er ganske frustrerende når man sitter inne med mange nye ideer til blogginnlegg og ikke får gjort noe med det. Men nå ser det ut til å funke igjen og jeg er happy!

Denne uken har vært ganske deilig med mye fri og ingen planer. Og heller ingen plager, må jeg si! Du vet, kvalm eller slakk eller you name it. Plutselig kommer helgen og fylles opp med alt fra familieselskap, innflyttingsfest og konfirmasjon. Broren min fylte år i går, så da ble det kaker og brus på menyen. I kveld skal jeg til bestevenninnen min på innflyttingsfest. Hun har endelig fått leid seg egen leilighet noe jeg vet hun lengtet mye etter. Så det blir kjekt å feire det. Og i morgen er det konfirmasjon til mitt søskenbarn. 

Det store spørsmålet denne gang var om bunaden ville passe i år. Jeg hadde faktisk forhåpninger til at den kunne passe, men der tok jeg rimelig feil. Jeg er i uke 21 nå, og jeg har lagt på meg både her og der uten at jeg helt klarer å se det selv. Ja, bortsett fra magen da, den er ikke til å ta feil av lenger! Og jeg har gått opp en størrelse i bh, som om jeg ikke hadde store nok fra før.. Det blir vanskeligere og vanskeligere å finne både undertøy og klær som passer. Buksene begynner å presse, og det er ikke noe behagelig på noen måte. Jeg trives best å gå med lange, løse kjoler men det tar seg ikke bra ut i alle anledninger det heller. Og bunaden kan jeg se langt etter. Det får bli ett mål til neste år!

Nå skal jeg straks lure meg bort til hestene for å ta stallarbeidet for dagen. Greit å bli tidlig ferdig med det når jeg har så mye på dagsplanen. Kanskje jeg får til en TellTur i løpet av dagen også! Jeg har gått 14 turer til nå, og det er jeg faktisk ganske stolt over med tanke på at jeg går gravid. Det er noe som merkes både på kroppen og kondisjonen. Samtidig som jeg kjenner det gjør godt for meg å bevege meg i terreng og bakker. Det er verre å gå og vandre på ett kjøpesenter, tro det eller ei! Vi blogges senere da folkens ♥ Ha en fin lørdag! 

HVA ER DERES PLANER DENNE HELGEN? 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg