MINE JULEKAKEFAVORITTER

Wow, jeg er sikker på at pulsen min har ligget godt over 150 hele denne uken! Vi har hatt familieselskap i går, siden både jeg og Andreas har bursdag ganske nær hverandre. Han har hatt den 16 desember og jeg den 21. Der ser du, jeg har ikke engang hatt tid til å fortelle dere om bursdagen til min samboer. Denne uken har det vært hett om ørene på meg. Spesielt de siste to dagene har gått i ett kjør. Jeg måtte bake kake til gårsdagen og i tillegg måtte jeg lage enda en runde med julekaker. Vi klarte selvfølgelig å spise opp de fleste kakene allerede andre uken inn i desember! Desember er måneden for å kose seg, noe jeg kanskje tar litt for bokstavelig? 

Det ble ikke syv sorter i år, men det ble mine tre favoritter som jeg må ha hver jul. Første som står på listen over mine julefavoritter er kakemenn. Myke kakemenn! Det er såklart ett must å ha i kakeboksene, det blir ikke ordentlig jul uten. Så har vi sandnøtter. Disse elsker jeg å spise sammen med ett iskaldt glass melk. Så må jeg alltid ha havremakroner, eller havreflarn som noen også kaller dem. Disse sitter jeg også å koser meg med sammen med ett glass melk. Så en fin favoritt som jeg alltid spiser mange av når jeg er på besøk hos mamma, men som jeg ikke fikk tid til å lage i år, kjeks med sjokoladebiter. Heldigvis tok hun med seg litt fra sin egen bakst til familieselskapet vi hadde i går. Så da var julen reddet!

Hvilke julekaker er dine favoritter?

1 kommentar
    1. Hei vet ikke om du får svar på at jeg svarte på kommentaren din så jeg skriver svaret mitt til deg her også

      Så på bloggen din og nei Din blogg er overført til Worldpress, så du har ingenting å være redd for. Du kan bare forsette på blogg.no

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg