LØRDAGSKVELD OG BARNEFRI

Heisann! Denne helgen har jeg sett frem til i en uke nå. I går var jeg på kino sammen med Lisa og så Frost 2. Jeg vet ikke helt hva jeg syntes om filmen. Den var bra, men sammenlignet med den første var jeg ikke særlig imponert. Fine sanger og spennende handling, men de norske stemmene til karakterene kunne vært mer overbevisende og hatt en dose mer innlevelse. Virker jeg kjip nå? Hah. Men den var bra da! Jeg kommer nok til å kjøpe den for å si det sånn.

I kveld skal jeg og Tina ha en liten jentekveld med godt i glasset og god mat. Hun hadde bursdag forrige fredag, og siden vi ikke fikk tid til noe feiring da så fikser vi en liten “feiring” nå i kveld. Jeg har barnefri fra og med i ettermiddag og frem til i morgen. Samboer har jobbhelg, så Kaja Sofie skal sove hos besteforeldrene sine. De som sier man aldri får tid til venner eller å gjøre kjekke ting etter at man har fått barn vet ikke hva dem snakker om! Og da snakker jeg om de som sier dette som ikke har barn selv. Jeg var blant dem som trodde at “livet stoppet opp” om jeg fikk barn. Men man kan fint gjøre det meste man har lyst til, selv om det er barn inne i bildet. Man må bare planlegge mer og ha gode mennesker rundt seg som kan trå til i ny og ne. Som for eksempel besteforeldre! Dessuten får man en helt ny tankegang og andre behov etter man er blitt mor. Slik er det iallefall for meg. Og ikke minst helt andre prioriteringer. Jeg har ikke behov for å være sosial hver eneste helg lenger for eksempel. Derfor er det enkelt å fikse seg barnefri en gang i ny og ne. Livet mitt har langt ifra stoppet opp. Det har såvidt begynt ♥

HA EN FIN HELG ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg