LATE DAGER OG 30 GRADER

Det blir noen late dager for min del fremover. Jeg orker ikke å gjøre særlig mye, spesielt ikke i denne varmen. Samboeren er flink og står på for å bytte kledningen på husveggen. Jeg er litt flink og er med på malejobben, så godt som jeg kan. Men å gå gravid i 30 varmegrader, blir andpusten av å gå tre meter og svette så det holder – det er ikke bare bare. Og jeg som ville til syden, hah! Hvordan hadde det gått mon tro!? Men jeg skal ikke klage! Vi kunne jo hatt 12 grader og regn liksom. 

I dag har jeg sydd ferdig en bestilling som har hengt over meg i to uker. Jeg bestemte meg rett og slett for at i dag måtte jeg bli ferdig. Så det ble noen timer med symaskinen, men etterpå var det rett ut på terrassen og legge seg på benken for å nyte litt sol og kanskje få litt farge. Etter jeg ble gravid har jeg merket at jeg lettere får en fin gylden farge, fremfor den røde hummeren jeg vanligvis blir. Men jeg er fortsatt bleik da, but still. Imens fregnene kommer som normalt, naturligvis. Og matlysten kan dere se at det ikke er noe i veien med.

Meg og kula mi som nyter litt sol! Jeg er påpasselig med å smøre magen godt inn med solkrem. Jeg vet ikke om det har noen betydning for hun der inni om jeg blir solbrent, men her tas det ingen sjanser 🙂

Mamma og pappa har akkurat vært på en treukers bobiltur, og de var såklart innom Ullared i Sverige. Jeg ba dem om å finne det største hundebeinet de fant og kjøpe det til Kira! Det nytter ikke med slike vanlige bein til henne, hun tygger de opp i ett jafs. De fleste hunder har bein i flere uker, mens her varer dem toppen tre dager. Men jeg har en litt sær hund, så da hun ble presentert for dette beinet virket hun ganske så skeptisk til størrelsen. På bildene har jeg med vilje lagt beinet helt opp til henne, og hun nekter å se ned på kjøttbiten som ligger i fanget på henne. Rare pelsdotten min 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg