KURVER TIL OPPBEVARING

I dag er det skikkelig drittvær her på vestlandet. Det øser ned og absolutt ikke noe vær til å være ute i. Godt det er nok av ting å henge fingrene i innenfor de fire vegger da. Om dagen er det slik at jeg tar en ting av gangen. I går fikk jeg handlet inn litt nye planter og diverse kurver som jeg hadde tenkt til å bruke på badet og i stua. Så jeg tenkte rett og slett å bruke dagen i dag på å rydde og vaske inni krinker og kroker. Det trengtes virkelig en opprydning på badet kan man si, spesielt inni skapene og oppi skuffene. Utrolig hvor mye rot og drit som samler seg opp etter en stund. Da er det perfekt å bruke slike regnværsdager på å dulle og dalle inne. Jeg kastet en hel bærepose med boss og gammel sminke som bare har ligget og tatt plass! Og skjenken i stua ble mye ryddigere med en gang ved å bruke kurver som oppbevaring fremfor å bare stappe alt løst inn i hyllene. Plantasjen hadde også tilbud på noen kjekke vaser som jeg har sett på tidligere. Og dere som kjenner meg, vet at jeg stort sett kun handler på salg! Kurvene er fra Jysk, og de minste til badet kostet bare 35,- (som også var på salg). De større som jeg bruker inni skjenken kostet 60,-. Du finner dem HER og HER. Jeg tror jeg må investere i noen flere av disse! Morsomt hvor mye lettere til sinns man føler seg når det er ryddig rundt seg, og man vet det er ryddig til og med der man ikke har innsyn. Som for eksempel inni skuffer og skap!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg