KJENNER LIV

Noe jeg har gledet meg til imens jeg har gått gravid er å kunne kjenne liv, både på innsiden og fra utsiden. Nå er jeg i uke 23 og har kjent liv innvendig i rundt en to ukers tid. Og det blir bare tydeligere og tydeligere. Nå venter jeg på å kunne kjenne noen bevegelser fra utsiden også! Om jeg presser litt på magen og har god tålmodighet, kan jeg muligens kjenne noen små spark innimellom. Men jeg vet ikke om det er noe jeg bare føler, eller om at det faktisk er spark jeg kjenner. Det er vel slik det er å være førstegangs gravid? Man vet ikke helt hva man skal se eller kjenne etter. Kira ser ut til å skjønne at noe er på gang, ihvertfall om man skal dømme blikket hennes utifra bildet nedenfor ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg