JULEPYNT OG GAVER

Da jeg startet opp min tre uker lange ferie i november, var jeg veldig innstilt på at jeg skulle få unnagjort de fleste forberedelsene til jul i løpet av friukene. Det klarte jeg! Både julepynten og juletreet er på plass, og det er så julefint her inne i stua vår nå! Til og med soverommet har fått en liten julete makeover. Og vet dere, jeg er til og med ferdig med alle julegavene! Deilig ikke sant!? Nå kan jeg bare kose meg resten av desember og ikke stresse noe mer med hverken gaver eller pynting. Jeg har også bakt tre sorter julekaker, men allerede to av dem er spist opp. Så denne ukene er planen å lage mer julekaker, og forhåpentligvis varer dem frem til jul. Jeg skal legge ut noen oppskrifter på mine julefavoritter etterhvert. Hvem skulle trodd dette treet var falskt? De falske juletrærne ser så ekte og fine ut nå, at jeg synes nesten alle bør skaffe seg ett så sparer vi skogen for trær! Granlukt kan man faktisk få kjøpt på sprayflaske nå, og ett ekte tre kan nesten være dyrere enn ett falskt så det vil faktisk lønne seg for lommeboken også å gå til innkjøp av ett tre man kan ha år etter år! Jeg kom faktisk over ett skilt i går hvor det ble solgt ekte grantrær for ikke mindre enn 1300,-!! For ett ekte tre man har i stua i 3 uker!  Jeg kjøpte mitt på Europris i fjor for en veldig fin pris, rett over 1000-lappen. Det er vel rett over 2 meter høyt og det fulgte med små lys som allerede var festet til treet. Hvordan ligger du an med juleforberedelsene? 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg