JEG HAR FIRE UKER PÅ MEG!

Jeg er så flink til å finne på, eller finne ut av ting sånn rett før noe skal skje. Det gikk nettopp opp for meg at det er under 4 uker til jeg og samboeren skal være gjester i ett bryllup, og jeg har hele tiden tenkt at det er godt at jeg vet allerede nå hvilken kjole jeg skal ha på meg. Dere vet, vi kvinner og klær… Vi får aldri nok, selv om vi har hele skapet fult. Likevel har vi aldri noe å ha på oss! Men det slipper jeg denne gang, for kjolen henger klar den! Det er bare ett problem. Jeg har ikke prøvd den etter at jeg ble gravid og fødte. Før i dag. 

Det skal godt gjøres å skjule at jeg ikke har hatt dårlig samvittighet av all sjokolade og god mat jeg har spist i løpet av svangerskapet. Og tiden etter! Jeg har nytt godt av denne perioden, og det synes. Jeg har lagt på meg, og graviditeten lar meg ikke glemme den så altfor lett. Muffinsmagen er der, og det ser ikke ut til at den vil slippe taket med det første. Per dags dato veier jeg 81.7 kg, og jeg håper at jeg klarer å gå ned minimum 2 kg frem til bryllupet. Jeg skal ha en lett jakke eller bolero over skuldrene, så jeg er ikke så redd for ermene. Men midjen kunne godt kommet mer til syne synes jeg. Det er jo veldig begrenset hva 2 kg kan endre på utseende, eller i det hele tatt hva kroppen klarer å endre på under 4 uker. Men kommer jeg meg under 80-tallet på vekta, har jeg nådd en stor personlig milepæl! 

Jeg skal innrømme at det har vært tøft å ikke snoke oppi snopeskuffen de siste ukene, men nå har jeg 4 uker på meg til å vise for meg selv hva jeg er god for! Dette skal jeg klare!

TROR DERE JEG KLARER Å GÅ NED 2 KG INNEN BRYLLUPET SOM ER I JUNI?

4 kommentarer
    1. Har troen på deg! Jeg har ikke hatt noe problem med å gå ned 2 kilo i uken tidligere, så dette er noe du burde klare 🙂 man klarer det man vill klare 🙂 stå på, nydelig kjole du har på bildene <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg