I GANG MED JULEVASKEN

Det må bli verre før det blir bedre sies det, i noen tilfeller. Og her i huset er det ordtaket ganske så reelt om dagen. Jeg har begynt med julevasken for fullt! Har dratt ut av skuffer og skap, romstert, sortert og plassert. Det flyter med ting og tang overalt, og det hjelper kanskje heller ikke at jeg har juleverkstedet mitt i stua, på spisebordet. Sakser, lim, innpakningspapir og biter av hamptau finner man overalt her. Nå er jeg heldigvis godt i gang og det ser ut til at det kanskje kan bli jul her i gården også! Eskene med julepynt er kommet frem. Jeg var fast bestemt på at jeg skulle ha en “hvit” jul i år. Ikke noe rødt, kun sølv og gull. Men nå er jeg jammen litt i tvil. Vi får se hva vi ender opp med. I løpet av denne uken skal alt av julepynt være på plass, det er tross alt 1.søndag i advent på søndag, allerede! Og 1. desember 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg