HVER DAG ER EN KOSEDAG

Jeg vet ikke om det er graviditeten som gjør det eller hva det er, men jeg befinner meg konstant på kjøkkenet for tiden og leter etter oppskrifter og ting jeg kan lage. Jeg har aldri vært sånn superglad i å lage mat, men nå står jeg opp om morgenen og tar meg god tid til å dekke bordet, steke baguetter og koke egg til frokost. Til middag lager jeg gjerne deigen til pizzaen fra bunn av og jeg står gjerne ved komfyren og steker pannekaker til krampa tar meg. Bokstavelig talt. Her om dagen fikk jeg det bare for meg at jeg ville bake brownies. Jeg tar også gladelig oppvasken med en gang fremfor å la den bygge seg opp slik jeg (ofte) gjorde før. Og selvfølgelig, det er jo positivt å få litt bedre vaner når det kommer til variert matlaging og være opptatt av å ha det fint og ryddig rundt seg! Men hva skjer? Er det underbevisstheten min som forteller meg at jeg skal bli mor og da må ting være ordentlig på stell, og så gjør jeg bare alt sånn helt automatisk? Er det en del av morsinstinktet som slår inn kanskje? 

Hver dag i de siste ukene har vært en kosedag. Jeg kjenner ikke forskjell på onsdag eller lørdag, alle dagene mine er jo like nå som jeg bare venter på at mini skal melde sin ankomst. Jeg lager gjerne kaker på en mandag og spiser taco på tirsdag. Jeg må jo være ærlig og si at jeg higer veldig etter søtsaker om dagen, og det er nok helt garantert graviditeten som har skyld i! I dag fikk jeg så innmari lyst på muffins, så da ble det rett og slett muffins til kvelds. Men oi, det er jo faktisk lørdag i dag. Det hadde jeg glemt, så da er det jo lov uansett!

HA EN FIN LØRDAGSKVELD FOLKENS! JEG KOSER MEG MED MUFFINS OG SKAL VI DANSE ♥ ♥ ♥ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg