HUN SNUR SEG!

Nå skal jeg være ei typisk mammafigur og si; tiden går så fort! Men det er helt sant. Jeg føler nesten at det var i går at jeg lå på fødestua og skulle gå gjennom det skumleste og fineste i hele mitt liv. Men så ser jeg på Kaja Sofie og tenker, hvor ble tiden av? 

Hun har vokst så utrolig mye den siste tiden. Hun har strekt seg godt og har måttet pakke vekk masse klær allerede fordi det er blitt for lite! Nå bruker hun klær i str. 62-68. Hun blir tyngre å bære rundt på og personlighetstrekkene hennes blir gradvis tydeligere. Og for noen dager siden nådde hun en ny milepæl som gjør mammaen utrolig stolt! Hun har klart å snu seg! Og hun er ikke 4 måneder engang. Babyer snur seg som oftest ikke før 5 måneders alderen ifølge libero.no. 6 måneder ifølge klikk.no, så jeg er jo både stolt og overrasket over at hun allerede har klart dette. Nå er det jo sånn at hun helst foretrekker å ligge på magen – hele tiden. Er det noen av mine lesere som har barn som har snudd seg så tidlig? Nå snur hun seg rundt hele veien, og vi må virkelig følge med hvert eneste sekund. Hun er utrolig kjapp, plutselig ligger hun der på magen og smiler det største smilet 

Jeg er veldig bevisst på at jeg skal nyte hver eneste dag med Kaja Sofie! Plutselig er hun blitt stor og tiden der hun er så liten kommer ikke i reprise. Jeg gleder meg utrolig masse til hun klarer å gå, si noen ord, begynner å leke med dukker, kjøpe masse fine (større) klær til henne, og jeg kan komme og hente henne i barnehagen med hest og kjerre. Men i mellomtiden skal jeg glede meg over at hun kan rulle rundt på magen, blåse bobler og bruke str. 62-68 i klær ♥

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg