HJELP DET ER JULEBORD

På lørdag skal jeg på julebord med jobben til samboeren min, og jeg har gått gjennom skapet mitt i dag for å finne meg ett passende antrekk. Jeg har helst lyst til å gå i kjole, men ikke i en altfor pyntet en siden vi mest sannsynlig havner på byen etterpå. Jeg kan ikke akkurat skryte på meg at jeg har vært på så veldig mange julebord så jeg vet ikke helt hva folk har på seg på slike arrangement, men jeg ser jo det at folk tar på seg alt fra dress, fin bukse og bluse til skjørt og kjole i alle sjangre.  So, what to do? Jeg har prøvd litt forskjellige kjoler, for kunne jo tenkt meg å faktisk pynte meg litt denne dagen. Men jeg ender vel opp med bukse og topp likevel. 

Elsket denne kjolen nedenfor her. Men den er noe trang, og jeg vet at jeg bare hadde gått og dratt i den hele kvelden siden den er så kort. Så nei. 

Okei, jeg kommer ikke til å gå i denne rosa minikjolen, det er nå helt sikkert nå som jeg ser på bildene. Den er altfor kort, og av og til lurer jeg på om den faktisk er en topp fremfor en kjole. Men den er sykt fin og jeg har den bare hengende i skapet fordi jeg ikke klarer å kvitte meg med den. Bruker den aldri, men jeg måtte bare prøve den i dag i tilfelle den kunne passe. Og ja, jeg vet det ser ut som om jeg må på do eller noe, but it`s fine, I`m fine.

Jeg har mest lyst å ha på meg denne fine røde, lange kjolen, men er redd for at den er for pyntet? Selv om den er helt “plain” og ikke har noen spesielle detaljer. Den er lang, og svinger rundt meg når jeg går. Så jeg vet ikke?

 

Jeg ender vel mest sannsynlig med å gå som det her. Svart bukse med en fin topp. Det er bankers, og man kan faktisk gå videre på byn også uten å føle seg for stivpyntet. 

Hva går man egentlig i på julebord? 

6 kommentarer

Siste innlegg