HEIA GJENBRUK!

Jeg må innrømme at jeg er gjerne en av dem som helst kjøper alt nytt, enten det kommer til møbler, klær eller tekstiler osv. Men jammen kan man finne masse fint på bruktmarkedet også! Og ikke minst gjøre noen veldig gode kupp og spare masse penger!

Jeg var egentlig ferdig med å handle inn klær til baby nå, men så kom jeg over ei annonse på facebook hvor det var ei som skulle selge en hel søppelpose fult med babyklær. Jeg var egentlig kun interessert i en vinterdress og den brune strikkedressen på bildet lenger ned i innlegget, men siden hun skulle selge alt samlet så måtte man da ta alt. Så jeg fikk altså kjøpt en hel sekk med babyklær for bare noen hundrelapper. Nå har jeg nettopp gått gjennom alt og sortert ut det jeg skal beholde og det jeg eventuelt kan selge eller gi vekk videre som jeg ikke får bruk for. Og det var så mye fint her. Alt fra bukser, kjoler, bodyer og luer. Klær som til og med fortsatt har merkelappen på. Og mange fine strikkeklær! Heia gjenbruk!

Men nå.. er det stopp på babyklærshoppingen! 

Jeg har jo som dere kanskje vet, termin i dag. Og jeg kjenner magen kniper seg innimellom, men det er fortsatt ingen tydelige tegn på at hun har tenkt å komme ut med det første. Så dagen i dag blir brukt til å gjøre litt husarbeid, slappe av, kanskje vaske gulvene hvis jeg har energi til det, brette og sortere babyklærne og gjøre det litt i stand her hjemme. Forberede og gjøre klar huset til den nye sjefen ankommer, rett og slett! Og gro litt serie, selvfølgelig. 

HA EN FIN SØNDAG ALLE SAMMEN 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg