GRAVIDPHOTOSHOOT DEL 2

God morgen! Eller god dag heter det vel nå. Klokka er jo snart 12 i skrivende stund. Her kommer del 2 av gravidshooten i studio. Som sagt, disse er litt annerledes enn bildene fra del 1. Jeg vurderte faktisk om det var noen av dem jeg ikke burde legge ut, redd for at folk kom til å rive seg i håret og styrte til kommentarfeltet. Men vet du, jeg personlig elsker disse bildene. Jeg ser ingen grunn til å ikke dele dem. Her kommer gravidkroppen tydelig frem og det er noe sensuelt og vakkert over det. Kropp ja, men ikke på den måten at det blir seksuelt og vulgært. Noen vil kanskje synes disse blir for mye, imens andre vil dele mine meninger om det. Uansett, jeg er strålende fornøyd med resultatet og ville veldig gjerne vise dem frem for dere. Jeg kunne gjerne tenkt meg å hatt noen av dem på veggen her hjemme til og med! 

♥ ♥ PREGNANCY IS BEAUTIFUL ♥ ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg