GRATULERER MED DAGEN, NORGE ♥

Gratulerer med dagen alle sammen! En strålende 17.mai fikk vi i år. Bare synd at jeg måtte jobbe akkurat i dag. Vi har det varmt her på vestlandet i dag, med over 20 grader! Jeg er til og med blitt solbrent den lille tiden jeg fikk ut av dagen. Siden både jeg og Andreas hadde kveldsvakt i dag tok vi turen til barneskolen her i nærområdet for å være litt sammen med mamma og pappa. Jeg hadde egentlig tenkt å bare sove og gå rett på jobb, men det ville blitt for dumt å ikke utnytte de få timene jeg hadde før vakt. Jeg fikk kjøpt meg en fin kjole i går til anledningen, og den får virkelig frem mageformen. Det var ikke før jeg fikk den på at jeg så hvordan kulemagen har vokst.

Vi måtte såklart innom stallen for å ønske våre større firbeinte en fin dag! Det er heldigvis ikke noe tog med korps og musikk som marsjerer forbi stallen her, så hestene fikk en fin og rolig feiring på beitet. Noe enkelt å ta bilde av dem var det ikke! Å holde de andre hestene vekke for å ta noen fine “kjole med hest og flagg” var så og si umuligt! Veivende flagg i vinden var heller mer spennende enn skummelt, så vi fikk kun det ene bildet med våre egne hester. Jeg fikk i det minste Ronny til å holde flagget!

Håper dere alle har hatt/har en fin dag! Kos dere masse og spis mye is og lapsskaus! Jeg skal kose meg på jobb resten av kvelden. 

HVORDAN HAR DIN FEIRING VÆRT SÅ LANGT? ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg