GRATULERER MED DAGEN, MIN ENGEL ♥

I DAG HADDE DU BLITT 21 ÅR, KJÆRE BROR 

Du lot meg komme inn og sette meg ned
Du eide øyeblikket der jeg glemte tid og sted
Når jeg kjenner etter mellom natt og dag
Da føler jeg du er her som et varsomt åndedrag
Mye er glemt, men det er noe jeg vet
Det beste du ga meg var din kjærlighet
Du ble så tidlig borte, veien har vært lang
Du lever likevel, som en sårhet i min sang
I mine mørke rom forsvinner ditt spor
Jeg hører fjerne toner fra en verden uten ord
Når jeg går alene slipper ingen inn
Da aner jeg din nærhet som et vindpust mot mitt kinn
Sorgen er der hele tiden. Noen dager tyngre enn andre. Sorgen er som en usynlig tåke som kommer fra intet. Plutselig er den over meg og tar tak rundt halsen min så det virkelig brenner. I dag hadde broren min blitt 21 år. Og det er fortsatt surrealistisk at jeg sitter foran en grav fremfor rundt ett bord med kaker og lys og familie. Nå er det litt over 1 år siden lillebroren min forsvant på havet. Jeg vil ikke påstå at det blir lettere med tiden akkurat. Og ihvertfall ikke nå som jeg er gravid og sårbar. Jeg tenker stadig på at den lille jenta mi kommer alltid til å ha en onkel for lite. Og det stikker dypt i hjertet mitt. 
GRATULERER MED DAGEN TIL HIMMELENS FINESTE ENGEL♥
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg