GRATULERER MED DAGEN, LISA ♥

I dag har mi bestevenninne bursdag, så jeg ville gi henne ett eget blogginnlegg i dag for å fortelle henne hvor glad jeg er i henne!

Lisa og jeg har vært bestevenninner så lenge jeg kan huske. Helt fra vi var små og lekte på Vormedal hvor vi både red på shetlandsponnien min, letet etter rådyr i “villmarka” og overnattet ute i lekehytta i hagen vår. Vi drakk hjemmelaget kakao bestående av kaldt vann og oboypulver, og vi lurte lillebroren hennes til å tro vi spiste kaninbæsj når det egentlig var Nesquick-kuler fra frokostblandingen.

Vi nærmer oss 20 års vennejubileum, og enda flere tiår skal det bli! Vi har overlevd x antall krangler og diskusjoner opp gjennom tidene, men med årene har vi utviklet ett fint og stabilt vennskap som både gir og tar fra hverandre, akkurat slik det skal være. Vi kan begge ringe hverandre når som helst på døgnet bare for å prate, og jeg kan betro meg til Lisa om absolutt alt. Det samme kan hun med meg. Det finnes nok ikke en eneste ting om meg som Lisa ikke vet om, og jeg tør å påstå jeg vet det meste om Lisa. Jeg kan stole 110% på at det jeg forteller henne ikke spres videre, og det er det som er så godt med å ha ei nær venninne, ei man kan åpne hjertet sitt for. Jeg vet ærlig talt ikke hva jeg skulle gjort uten denne jenta, hun har hjulpet meg i mange vanskelige situasjoner og løftet meg opp når jeg har følt meg helt nede. Jeg er utrolig glad i deg Lisa. Takk for at du er klippen min, takk for at skulderen din er god å gråte på, takk for at klemmen din lokker frem ett smil i meg, takk for at latteren din sprer glede, takk for at jeg kan kalle deg for mi bestevenninne.

Gratulerer med dagen Lisa mii ♥ ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg