GOING BLONDE

I dag fikk jeg endelig min sårt etterlengtede frisørtime! Jeg har ikke vært hos frisøren på vel over 1 år, kanskje nærmere 2! Så det var virkelig på tide å få gjort noe med det. Selv om jeg fikk skryt av frisøren som sa det ikke var særlig slitt til å ha gått så lenge uten å bli stusset. Men etterveksten talte for seg at det var på tide med en fornyelse. Jeg fikset håret hos Jane på Fix Hårdesign! Anbefaler virkelig henne, hun ser hva som trengs for å få til nøyaktig det du ønsker. Hun gjør også sitt ytterste for å oppfylle kundens forventninger, slik at du ikke går ut døra før du er 110% fornøyd. Fix Hårdesign finner du i Førresfjorden rett utenfor Haugesund, retning Aksdal. Noe som var veldig greit var at jeg fikk time allerede samme dag som jeg bestemte meg for at nå orket jeg ikke utsette det lenger! 

Ønsket mitt har hele tiden vært å bli platinablond igjen. Ikke “hjemmesnekra” platina, men ordentlig blond uten det gyldne preget jeg alltid får når jeg striper det. Min egen farge er ganske varm og gyllen, derfor falt valget på helbleking denne gangen for å få håret kaldere. Og bare se den forandringen!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg